Uvjeti Poslovanja

 

Na uvjete poslovanja i korištenja stranica https://mreze.hr i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08).

Pri naručivanju proizvoda sredstvima daljinske komunikacije Kupac će odmah biti upoznat sa svim propisanim podacima iz članka 57. sukladno članku 66. točka 2. Zakona o zaštiti potrošača

CIJENE PROIZVODA I USLUGA istaknute na Internet stranicama, reklamama i u katalozima izražene su u kunama i u njih je uračunat PDV. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

TROŠKOVI DOSTAVE
Troškovi dostave iznose 37,5 Kn (30 Kn + PDV) za narudžbe manje od 1250 Kn (1000 Kn + PDV) i težine do 10 kg, za pošiljke teže od 10 kg ponuditi ćemo Vam cijenu. Za narudžbe preko 1250 Kn (1000 Kn+PDV) dostava je besplatna za područje Republike Hrvatske.

NAČINI PLAĆANJA
Nalog na transakcijski račun IBAN: HR9024840081101068621 kod Raiffeisenbank Austria d.d..
Nalog može biti napravljen elektronskim putem (Internet bankarstvo) ili podneseno kod neke od financijskih institucija na Nalogu za plaćanje (Pošta, banke, Fina …)

ISPORUKA PROIZVODA
Isporuka će uslijediti u roku 1-3 radna dana od dana narudžbe, a najkasnije 30 dana ukoliko je tako dogovoreno tj. ako je proizvod potrebno posebno naručiti što je naznačeno na stranici proizvoda. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvod nemamo na zalihi ili ga više ne možemo naručiti, dužni smo kupca obavijestiti, a kupac ima pravo odustati od narudžbe/ugovora ili pristati na naknadni rok za isporuku ukoliko je to moguće. Sve naručene artikle nastojati ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljaka. Naručene proizvode isporučujemo kurirskom službom do vaših vrata ili ih možete preuzeti osobno. Ukoliko ste se odlučili za osobno podizanje, voditelj odjela logistike i skladišta obavijestiti će vas kada su vaši proizvodi spremni za podizanje. Osobno podizanje naručenih proizvoda možete obaviti NAKON OBAVIJESTI VODITELJA logistike i skladišta u uredovno vrijeme svakog radnog dana od 08:00h – 16:00h., u sjedištu Primotronic-a, Karlovačka cesta 4 i, 10020 Novi Zagreb.

REKLAMACIJE PROIZVODA
Priznaju se samo uz predočeni račun.  Bez računa nema reklamacija. U slučaju reklamacije proizvoda zbog nedostataka ili skrivenih mana, proizvod pošaljite na adresu Primotronic d.o.o.,Karlovačka cesta 4i, 10020 Zagreb ili nas kontaktirajte na broj telefona: +385 (0)1 6191 677.

Kupljenu robu prilikom preuzimanja obvezatno prekontrolirati ! Ukoliko kupac želi vratiti robu mora zatražiti pismeno odobrenje, te moraju biti ispunjeni slijedeći uvjeti:

– u slučaju OPRAVDANE REKLAMACIJE unutar roka od 5 dana nakon primitka proizvoda, a da je ista uzrokovana greškom tvrtke Primotronic, kupac ostvaruje pravo povrata     sredstava od 100%.*
– u slučaju OPRAVDANE REKLAMACIJE unutar roka od 5 dana nakon primitka proizvoda, a da je ista uzrokovana greškom kupca, kupac ostvaruje pravo povrata sredstava od 50%.*
– u slučaju NEOPRAVDANE REKLAMACIJE, a o čemu odlučuje tvrtka Primotronic na osnovi reklamacijskog zapisnika, kupac ne ostvaruje pravo povrata sredstava.*

zadržavamo pravo odstupanja opisa proizvoda i fotografije/prikaza u katalogu zbog stalnog usavršavanja proizvoda
* Sve navedeno podrazumijeva povrat robe u izvornom pakiranju

Ne odgovaramo za štete nastale nestručnom i neodgovarajućom uporabom uređaja i proizvoda prodanim od strane Primotronic d.o.o..

IZJAVA O JAMSTVU I SERVISNI UVJETI
Za sve proizvode na koje dajemo jamstvo od 12 mjeseci kupac je dužan čuvati račun, za cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Ne odgovaramo za slučajna ili namjerna oštećenja proizvoda napravljena od strane kupca ili krajnjeg korisnika. Osiguravamo servis kupljenih proizvoda u jamstvenom i izvan jamstvenog roka. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka obvezujemo se da ćemo izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u razumnom vremenskom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte kao i osobno u našim poslovnim prostorijama. Ukoliko se prigovor podnosi u poslovnim prostorijama, trgovac je dužan odmah pisanim putem ovjeriti njegov primitak .

Ostali načini podnošenja prigovora:

Na email: reklamacije@mreze.hr

Na poštansku adresu:

Primotronic d.o.o.
Karlovačka cesta 4 i
10020 Zagreb (Novi Zagreb)

Na telefaks broj: +385 (0) 1 6191 677

ili podnijeti u našim poslovnim prostorijama na adresi Karlovačka cesta 4 i, Zagreb.
Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora te odgovorili na isti- molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog kao i sve kontakt podatke i mogućnosti.

Odgovor na Vaš prigovor  u pisanom obliku ćete dobiti najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se možete obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.

Ukoliko prihvaćate uvjete korištenja, prihvaćate i Opće uvjete poslovanja.

Primotronic d.o.o. zadržava pravo pogreške u opisu i fotografiji

Primotronic d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave. Uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske. U slučaju mogućeg spora trgovac i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko to nije moguće nadležan je sud u Zagrebu.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora: